Bestelinformatie

 

                                                                                          

 

 

 

 

Klachten,
Zoals bij elke bedrijf kan er ook bij ons iets mis gaan met uw bestelling. Dit is voor u, als klant zeer ongemakkelijk, maar wij vinden de oplossing belangrijker dan het probleem. Mocht u iets ondervinden wat anders blijkt dan u had gedacht, dan willen wij u vriendelijk vragen om persoonlijk het ons te laten weten, alvorens wij het ergens moeten lezen. U kunt telefonisch, WhatsApp of via e-mail contact met ons opnemen en samen overleggen wij wat de beste oplossing is.

 

Retourneren,
Mocht u, om welke reden dan ook uw bestelling of een deel van uw bestelling willen retouneren, dan is dat, in overleg geen probleem. Vanzelfsprekend geldt dit voor ongeopende flessen en niet voor flessen die tegen een gereduceerde prijs zijn aangekocht. Uw aankoopbedrag zal door ons teruggeboekt worden op uw bankrekeningnummer die bij ons bekend is. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

  • U dient de flessen zorgvuldig en stabiel te verpakken om breuk te voorkomen, of stuur het aan ons terug in de originele verzenddoos. Vanzelfsprekend kunt u ook uw retour pakket bij ons afgeven.Retouren kan tot 7 dagen na levering

  •  

  •  .